Kampania w sieci Google dla firmy z branży OZE.
Cel: pozyskiwanie kontaktów zainteresowanych instalacją paneli fotowoltaicznych. 

NIezależny przedsiębiorca

Kampania była targetowana na województwa Wielkopolskie i Zachodniopomorskie i przy dosyć niskim budżecie udało się nam osiągnąć ciekawe rezultaty już w pierwszym miesiącu współpracy. 

792 zł przełożyło się na 280 odwiedzających stronę, a średni koszt za kliknięcie wyniósł 2,83zł.

NIezależny przedsiębiorca

Na raporcie z Google Analytics możemy zobaczyć, że w pierwszym miesiącu współpracy udało się nam pozyskać 15 kontaktów sprzedażowych (Imię i Nazwisko, adres email i numer telefonu), z czego ok 70% przełożyło się na umówione spotkania dotyczące wyceny instalacji.

Ponad to 73 osoby kliknęły na zakładkę “Kontakt”. Niestety nie możemy zmierzyć tego, ile osób postanowiło znaleźć numer i zadzwonić samemu, dlatego traktujemy to jako miły bonus 😉

Co WAZNE, na samym początku kampanii nie działały jeszcze reklamy remarketingowe, które przy dłuższej współpracy znacznie zwiększają rezultaty.

Shopping Basket